EVERYTHING THAT RUNS THROUGH MY MIND AND MOSTLY MY EVERY DAY LIFE

Sunday, January 4, 2009

WOW 2009 IS HERE

I KNOW I KEEP GOING M.I.A FROM WRITTING POSTS. MY BAD!! WELL HAPPY NEW YEARS YALL. ARE YALL FEELING THIS YEAR BETTER THAN LAST YEAR???? CAUSE IM FORSHO GON LOVE THIS YEAR BETTER THAN LAST YEAR WELL HOPEFULLY I DO. SORRY LATELY I JUST DONT BE IN A BLOG MOOD SO I DONT POST ANYTHING. KINDA DONT BE HAVING NOTHING TO SAY. HMMM I SEE ALOT OF PEOPLE HAVE RESOLUTIONS FOR THIS YEAR WELL I DONT HAVE ONE, CANT THINK OF ANY.

EVERYBODY SO HYPE ABOUT THE NEW YEAR SAYING "NEW YEAR NEW ME" DONT PEOPLE SAY THAT EVERY YEAR???...........YEA THEY DO. ONLY THING DIFFERENT ABOUT EACH YEAR IS THAT THE NUMBERS CHANGE. SOME PEOPLE DONT REALLY CHANGE WHICH DONT REALLY MATTER TO ME( LOL). WELL THIS YEAR I DONT KNOW IF I WILL CHANGE, JUST GOTTA WAIT IN SEE CAUSE SHIT HAPPENS.

IF YOU THOUGHT I WAS NICE TO YOU LAST YEAR MAYBE I WILL BE NICER TO YOU THIS YEAR. NOW IF YOU THOUGHT I WAS MEAN TO YO
U LAST YEAR THAN MAYBE THIS YEAR I JUST MIGHT SAY "FUCK YOU"...LOL I DONT KNOW. I ALWAYS SPEAK MY MIND SO WHAT EVER COMES OUT MY MOUTH IT JUST COMES OUT AND THIS YEAR I MIGHT NOT REALLY CARE ABOUT PEOPLE FEELINGS LIKE I DID LAST YEAR.

I DONT KNOW WHAT THIS YEAR IS GONNA BRING
BUT IM JUST PRAYING THAT CHRIS COME HOME THIS YEAR. CAUSE THIS SHIT GOT ME GOING KRAZY ON THE INSIDE. SHIT MY LOVE IS LOCKED IN A CELL. SHIT IS KILLING ME!!!

YEAH SO I HOPE I HAVE A GOOD YEAR THIS YEAR CAUSE I DONT WANNA HAVE A FUCKED UP YEAR LIKE LAST YEAR. BEEN THROUGH THE DRAMA AND STRESS. OH HELL NO I DONT WANNA GO THROUGH THAT SHIT T
HIS YEAR. I WANNA BE DRAMA AND STRESS FREE THE WAY TO BE. YA DIG IT?

ISNT IT AMAZING HOW FAST 2009 GOT HERE. I ME
AN LIKE DAM IT JUST FELT LIKE YESTERDAY WHEN IT WAS JAN 1ST 2008. DOESNT IT? OR AM I THE ONLY ONE THAT FEEL LIKE THAT??????. SEE TIME IS FUCKING FLYING THATS WHY I SAY "LIFE IS TO SHORT TO BE UNHAPPY" FOR REAL.

WELL IM OUT HOPEFULLY I BE BACK WITH ANOTHER POST WHEN I BE IN THE MOOD TO POST AGAIN BUT DONT WORRYING IM STILL READING YALL POST.

YES THATS ME BEFORE THE BALL DROPPED. LOL I WAS LIL TIPSY THOUGH

6 comments:

Tima And Nasha said...

Yes girl 09 got here real quick! I still can't believe it, And don't worry you'll have a good year!
Tima

Teems said...

I havent been in the mood to post either... blah. Stay strong! Did you start working?

Remul said...

imma try to update daily too.
sumtime u jus dont give a fuck aboutthis shitt. lol

god bless u gal.

Sexxy Luv said...

i see the baby is getting potty trained! lol

happy 2009 girlie! i'm back from my blog vacay and i can relate to you when you say you don't be feelin' like bloggin'...i can't completely understand.

Truthful Trish said...

2009 Came quick indeed

Hopefully it'll be a good year for u and us all girly!

Amber said...

just saying hello